Arg och så fruktansvärt besviken..

Arg
på mig själv
Arg
för att det blev
som det blev
Arg
för att jag inte
stod emot
Arg
för att det blev
som du sa
Arg
för att destruktiviteten
är tillbaks

Besviken
för att jag sitter här
och inte är på väg
i en bil
till en annan del
av Sverige
Kanske är det
vad jag hade behövt
För att glömma
För att släppa
För att ta mig tillbaks
på banan
igen
Kanske är det inte
vad jag behöver
Kanske bilderna
rullats upp
för mitt inre
igen
som så många gånger
senaste dagarna
Kanske
hade ångesten kommit
tillbaks
Kanske
hade jag återigen
blivit arg
på mig själv

Hur det än är
och hur det än blir
Så rinner nästan allt av
när du kommer ut
på vägen
igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0