Ur en telefon....

Jag har en telefon
full av ord
Full av sena natt-tankar,
full av massa svammel
Full av saknad,
full av sorg
Full av ilska,
full av besvikelse
Full av lust,
full av olust
Full av hopp,
full av förtvivlan
Full av besvärjelse
Full av allt,
allt som mal
i mig



Allt är stopp
har tagit slut
känns tomt
Ingenting
känns längre roligt
Ingenting
är vad det borde
Ingenting
eller allting
känns bara helt jävla
fel



Alltför mycket tankar
i mitt huvud
Alltför mycket saknad
över något
jag inte ens vet
vad
det är
Alltför mycket hat, ilska, besvikelse
över något
jag inte ens
kan sätta fingret på
Alltför lätt att hänga upp mig
på det
jag inte
borde



Man kan inte få saker
ogjort
Men om jag kunde
skulle all närhet
med er
vara som bortblåst, försvunnen
För den
har gjort mig
mer ont
än jag någonsin
kunnat
föreställa



Och jag vet
egentligen inte alls
vart jag vill komma
Jag vet bara
att jag inte
längre
vill

Kommentarer
Postat av: tea

Du vet att jag har sagt att du skriver

jättebra & dt gör du verkligen .

Men iaf..du kan prata med mig!

Jag finns 24/7 . Dt är bara att ringa

elr ngt! :)

2009-12-31 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0