Fördelar och nackdelar..med allt..

Fördelar med att ha lite för mycket att göra, och/eller att inte må bra (psykiskt och fysiskt) och inte ha någon matlust är att det påverkar figuren positivt..kortsiktigt..men fan vad bra det känns just då! Tanken när jag ser mig själv i en spegel blir något i stil med "Jaja, det är inte på topp någonstans, men faan, jag börjar få höftben igen, och dubbelhakan har nog kanske blivit lite mindre!"..

Nackdelar med att inte må bra är att jag inte orkar ett jävla jota, fryser mer än vanligt, humöret (som i vanliga fall svänger rätt bra) svänger om möjligt ännu mer och allt som sägs eller skrivs tolkas av mig på ett negativt sätt, vilket i många fall innebär att det uppstår konflikter med folk jag inte brukar (eller vill) ha några med.

Varför i helvete ska det alltid finnas för- och nackdelar med allt?!
Och varför kan jag inte bara få vara smal OCH glad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0